Senaste nyheter

Läs alla nyheter på vår artikelsida.

Händelsekalender för säsongen 2023-24

• Flagghissning när backen öppnar för säsongen!
  • Mån 13.11.2023: Anmälan till skidskolan öppnar
  • Ons-fre 27-29.12.2023: Träningsläger under mellandagarna, också för nya banåkare!
  • Tis 2.1.2024: Freestyle Sessarna börjar ti och to 18-19:30
  • Varje onsdag med start 10.1, kl. 18:00: Intressetävlingar för alla klubbmedlemmar, du är välkommen med oberoende nivå!
  • Lör 13.1: Skidskolan börjar!
  • Fre 19.1: Klubbkväll: Gratis åkning för klubbmedlemmar och er familj och vänner!
  • Fre 26.1: Skolornas skidkväll, ett evenemang för att ge alla barn i klass 1-6 i huvudstadsregionens svenskspråkiga skolor möjlighet att bekanta sig med slalom som sport och hobby. Läs om tidigare års skidkväll i Husis.
  • Tis 5.3: Skolmästerskap, SFSIs finlandssvenska skolmästerskap i slalom
  • Fre 8.3: Klubbkväll: Gratis åkning för klubbmedlemmar och er familj och vänner!
  • Lör 16.3: Sista dagen för skidskolan
  • Sön 17.3: Mandatum Alpine Ski Tour SL
  • Lör 23.3: Klubbmästerskap, prisutdelning och säsongsavslutning med afterski-middag och bastu
  • Lör 6.4: Setämies Open, retro-freestyle-tävling för dem som var med på 80- och 90-talet (arrangeras av Swinghill)
  • Sön 7.4: Ace of Air, freestyle-tävling (arrangeras av Swinghill)
  • Flagghalning när backen stänger för säsongen
  • Juni: Föreningens årsmöte

Vi uppdaterar kalendern vid behov och då det finns mera info om händelsen ifråga.

Passa på att delta också i evenemang som ordnas av andra föreningar:

Kolla också Swinghills händelser: https://swinghill.fi/

Välkommen med på våra evenemang!

Sidan uppdaterad 14.3.2024